Thursday, July 15, 2010

Esok? Macam2 akan berlaku..



helllooo..sperti termaktub topic kt ats tu,,pasti ada yg tertanya2 kenapa ngan esok..bagi aku esok hari yg penuh ngn benda2 yg aku kena buat.. pagi p site kt klang. pastu balik dari site p klas lg. then sembahyang jumaat lah..ptg plak part time job..tp ni xpa..aku yg cari pasal nk keja..huhu..bagi yg lain mesti hari yg sibuk jgak..chill ok..hehe..

Tapi ada satu aku nak ckp..penting sangat buat rakyat MALAYSIA tercinta ni..korang dh dgr 1 brita gempar x??? kalu xtau lg mai aku cita..start esok harga minyak naikkk..aduh..perit2..kalu harga minyak naik mesti barang2 lain akan naik punya..bertambah susah lah hdup skang..minyak ron 95, ron 97 ngan diesel naik 5 sen..5 sen tu mmg nmpak skit..tp effect dia lama2 bleh jadi besar gak..huhu..tension2..lain2 barang yg aku tahu naik harga,,gula..harga gula naik agak mendadak lah..25 sen tu..huhu..for sure pakcik makcik yg bkak gerai tepi jalan tu naikkan harga mknan diorang..bkn diorang je,, smua peniaga lah..sory k pda peniaga2 sekalian..

korang semua agak2 harga benda2 ni semua akan kurang tak nnt..kalu stay takat ni xpa lagi..jgn naik lagi sudah..mintak2 nntakan turun jgak mcm dulu tu..hehe..kita kena pkit positif..

No comments:

My ShoutMix

Popular Posts