Wednesday, July 21, 2010

New Proton Waja 2010 ??? Guess it looks..



hai readers..ok ke x ok??..hari yg relax skit bagi aku hari ni..hehehe..so ada lah masa nak berblog2 ni..haha..tapi nak nak write blog ni susah jugak.maklum lah baru lagi..idea kadang2 terbatas sgt..tapi utk arini ada lah skit info aku nak share..tp mungkin info ni dah lama..tapi bagi yg masih x tahu lagi,,bleh lah check out this topic..Korang nanti dah besar mesti tingin nak pakai keta kan..keta jenis apa korang nak guna ye?? mesti keta import je pkir..haha..skang byk gak keta luar yg mampu kita ada.toyota, honda, nissan, kia and byk lagi lah.. kemasukan market2 keta import ni buat malaysia kurang skit.tp kurang2 pun penuh gak kat jalan tu..hahha

Kalau korang nak tahu Proton akan lauch model baru utk proton waja..sama mcm saga lama jadi saga baru tu..tapi kali proton waja replacement ni dgr kata nak compete ngan keta2 luar yg mendapat perhatian pengguna..hehe..skema ayat..proton waja replacement ni kuar akhir tahun ni..tapi xtau lah.rumours byk sgt..huhu..rupa dia aku sendiri pun xtau mana satu..Takat ni yang aku tahu,,proton corporate ngan mitsubishi.pengeluar keta terkemuka kat Jepun..xkan korang atahu kot..hahaha..bila pkir2 balik,,kalau proton corporate ngn mitsubishi,,mesti rupa waja replacement ni ada iras2 keta diorang..betul x..mungkin skit tapi ada gak kan..hehhehe..tapi aku nak tunjuk korang rupa mirip yang mungkin akan jadi keta kebanggaan kita.hehe..


nampak gagah elegan je..hhehehe..korang rasa rupa dia akan jadi mcmni x nnt..hhehehe..rupa mcmni mcm cnfirm ja kan..ada iras waja lama tapi kelainan tu byk gak lah..ni pendapat aku je..hehehe


aku xminat sgt rupa mcmni..huhuhu..


kalau rupa mcmni,,cnfirm2 lah aku akan ada 1 nnt..hahhaa..bkn aku ja..semua malaysian trutama2 laki mst bduyun2 p beli..hahaah..rupa mcmni mmg aku tabik spring punya..tapi xkan proton nak tiru sebijik kot..xlogik gak..rupa mcmni mungkin x..huhu

3 comments:

Fay said...

kalau yg last tu ai pun nak satu jugakk. :P

FahmiE said...

bleh je..keta msia xmhal..hehe

nadira shahid said...

kete msia mmg x mhal, tp thn x? hm, hopefully proton dpt tgkat kualiti.. ;)

My ShoutMix

Popular Posts