Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday - Ada FB Kisah

12 comments:

*orang buat kita pun nak buat wordless2 ni..kikiki..

Thursday, August 11, 2011

Kerajaan beri Bonus Kakitangan Awam sempena Aidilfitri - Syok lah Mama

10 comments:
hai readers..siapa dekat sini kerja dengan kerajaan? mesti best tak sangka kan. yelah dapat bonus katakan. termasuk lah mama FB yang tercinta ini. haha..berapa tu tak tahu lah, tapi minimum rm500.hahaha..gila jahat FB ni..apa-apa pun jangan diboros pula bonus tu ye..

kerajaan umum kakitangan kerajaan akan dapat bonus setengah gaji. siapa yang gaji beribu-ribu tu, sodap banyaklah. untuk pesara kerajaan pula, bayaran khas sebanyak rm500 akan diberi. mama FB dapat yang ni lah kot..bonus ni di jangka akan diperoleh tengah bulan ogos iaitu sebelum aidilfitri. memang bonus ni diberi sempena raya. raya sakan lah orang Malaysia tahun ni. hahaha

so, bonus dah dapat, bila lagi nak belanja FB.hehe..apa-apa pun ingat-ingat lah tuhan ye. jimat dan jangan boros. bonus tu jangan diperabis pula sebelum aidilfitri menjelang. guna elok-elok ye. dengar pesan FB ni. bukan selalu boleh pesan.hahahahahha..merapu gila kan...

* tengah tunggu berbuka puasa sekarang..selamat berbuka puasa ye semua =)

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts