Sunday, October 17, 2010

Proton Inspira -Smart Guys Get it..Kereta Idaman Ku..


Hai readers...baru2 ni proton telah melancarkan model baru yang pasti akan memuaskan hati pelanggan. Kereta yang di beri nama Proton Inspira boleh mula ditempah di mana2 cawangan Proton Edar. Harga starting ialah rm79888..Memang tak dinafikan harganya agak meningkat berbanding waja..tetapi jika di ambil kira teknologi baru serta modifikasinya, saya yakin pembeli pasti amat berpuas hati..saya?? confirm akan beli nanti..

Pada majlis launching inspira ni, proton hanya hanya memaparkan bahagian facelift nya sahaja..bahagian belakang mungkin dipaparkan utk kereta pertama yang dipandu.. Proton Inspira didatangkan dengan 3 ‘trim-level’ iaitu, 1.8 Executive Manual, 1.8 Executive CVT, dan 2.0 Premium CVT. Apa yg membuat saya tertarik kerana ia dilengkapi dengan sistem keselamatan yang canggih, dilengkapi dengan ABS, EBD dan juga Airbag. Malah bagi mereka yang sukakan teknologi pada kereta, Proton Inspira turut mempunyai fungsi Auto Cruise bagi model Premium.

berikut senarai harga proton inspira mengikut kelasnya...


Apa komen readers?? sy boleh katakan ia adalah jauh lebih murah berbanding harga Mitsubishi Lancer 2.0 GT yang diimport sepenuhnya dari Jepun (CBU) yang berada pada harga RM120,598.10 seunit, tanpa insurans.

apa tunggu lagi..yang mampu sambaq trus lah..memang berbaloi rasanya..lgpun kira boleh tunjukkan support kita pada product made in MALAYSIA..hahahahah..check it out..!!!

No comments:

My ShoutMix

Popular Posts