Friday, June 3, 2011

maharaja lawak minggu ke-10 - Jambu Terbaik

hai reader..hari ini FB nak update pasal maharaja lawak. sekian lama FB tak keluarkan entry pasal maharaja lawak kan..korang dah tengok belum maharaja lawak minggu ke-10..kalau tak tengok lagi rugi lah. memang terbaik lah semalam. lawak gila sampai sakit perut.haha..over je..yang paling best bagi FB Jambu lah. yang lain bukan tak best, tapi Jambu memang paling best lah..hahaha. tak caya korang tengok lah sendiri k..

bukan nak puji lah. tapi diorang ni dah berjaya kembalikan populariti diorang dengan usaha sendir. Jambu mana ada rancangan sendiri macam yang lain-lain tu. tapi kesan diorang lebih tinggi dari yang lain oooo..pada yang tak tengok lagi tengok cepat-cepat k. final pun dah dekat ni..hehehe..


1 comment:

GR said...

aku rasa sepah yang betul2 terbaik malam tu. jambu lawak, tapi lawak yang biasa kita lihat. lawak pergerakan.

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts