Wednesday, June 1, 2011

tarikh Myvi 1.5 keluar

Sumber Googel Image 

hai readers.. ok ke. dah check kereta ke. servis dah ke belum. FB ni suka sangat tulis entry pasal kereta kan.nak buat macamna dah minat kat kereta. hehe..emm sebelum ni FB ada tulis entry pasal myvi 1.5 bakal keluar ni. bilanya tak tahulah.  hari tu FB cakap april kan.  tapi sekarang FB dengar yang terkini punya JULAI atau SEPTEMBER lah pula. nak bagi tarikh yang tepat tak boleh lah ye. nanti tak jadi kena hentam pulak..hahaha..mesti ramai yang frust kan. terutama sekali kepada yang sedang tunggu untuk angkat Myvi 1.5 ni. sabar ye..tak lama dah ni. hehe

lambat bukannya apa, Perodua tengah buat ujian ni. ujian kena buat lama-lama dan teliti. nak keluarkan produk yang terbaik mestilah kena check sehabis mungkin. lepas ni keluar mesti meletup gila punya. haha..kelainan pada Myvi 1.5 ni ialah ia lebih sporty, bergaya, mewah dan kemas. nampak gagah dan tegar semacam kereta luar negara gitu. haha..FB nak cakap lebih-lebih pun tak boleh juga. tunggu dan lihat sendiri lah ye. tapi apa yang pasti myvi 1.5 ni harganya mesti mahal pada myvi sekarang.hehe..tak kisah lah mahal, janji padan dengan harga dan berkualiti..

Anda Baca Fahmi Suka~~

3 comments:

Freaky said...

erk tayar kete ni nampak kecik sket... cm pelik je

Anonymous said...

esk myvi akan keluar...

Anonymous said...

cantek jugak kuning nie, :D

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts