Thursday, November 10, 2011

Sukan Sea 26th Indonesia Buka Tirai 11/11/11

 Sumber Google Image

11/11/11..11 November 2011..sekadar tarikh dan nombor. tetapi ia tarikh yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Indonesia serta kontinjen-kontinjen yang menyertai Sukan Sea yang ke-26 ni. Hari ini secara rasminya bermula lah temasya sukan sea ini yang berlangsung di Jakarta dan Palembang,,

em korang sedar ke tak ni Sukan Sea akan berlangsung. mentang-mentang sukan Sea je. kalau sedar pun mesti sebab Skuad Bola Sepak Malaysia menang dengan Thailand..hahahaa. Fb melawak je..Ni dah tahu, kita sebagai rakyat Malaysia mari memberi sokongan kepada kontinjen Malaysia. tengok dekat TV pun jadilah. bagi naik sikit rating TV tu. tu pun dikira sokong juga tu..hahaha..


Pada edisi kali ini, Malaysia mehantar seramai 608 atlit terbaik negara di dalam 38 jenis sukan. target pingat emas hanyalah 40-45 emas memandang tak berapa banyak jenis sukan yang Malaysia sertai. untuk rekod pingat emas paling tinggi yang diraih ialah 111 emas di Sukan Sea Kuala Lumpur dan 68 emas di luar Malaysia iaitu di Korat.

Diharapkan Malaysia akan pulang dengan sekurang-kurangnya mencapai sasaran pingat emas yang ditarget. Ayuh Malaysia gegarkan bumi Indonesia!!! Aum Aum Aum!!

2 comments:

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts