Tuesday, July 13, 2010

what the day..




hari ni bg aku t'sgt2 lah penat..jadual kelas yg biasa dh la pack,,pastu ada klas ganti plak mlm nya..fuhhh penat gila.. tp yg bes nya klas mlm td bes gak..lecturer ajar not bad la..bleh fhm..jd sronok plak time blajaq.haha..subjek steel design tu..bkn calang2 subjek ni.bapa org je dpt A sem lpas..hrp sgt dpt score..aku nk naikkan cgpa ni..tolong akuuuuuuu..eh mcm lari tjuk ni..aku merapu je..

tp perkara yg xbes, aku plak kureng sihat..huhu.time2 klas padat, ada lab lah dia xsihat.demam selsema..mula skit je selsema aku ni..tp lepas buat lab highway, dgn duk kt jalan yg sesak ngn keta, habuk sana sini, balik ja kelas trus bersin..mlm tu selsema trus..dh 2 hari ni selsema aku..tension gak xbaik2 ni..tp selamat la cuaca xpnas sgt..tdak lg truk lah aku,,bila lah nk baik ni..korang xdak tip ke..haha..asyik tip blogging ja..relax2...huh

No comments:

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts