Thursday, February 10, 2011

Hello Sahabat Blogger..

Hai readers..hari yang agak panjang rasa. mana tidaknya, kelas untuk hari khamis dan jumaat dibatalkan. agak bosan jugalah kelas xda ni.huhu..anyway FB baru sahaja menyertai group blogger yang agak popular. Thank u kepada Fitri Karim yang sudi add saya ke group ini. hehe

Sahabat Blogger memang sedia maklum mempunyai pengikut-pengikutnya sendiri. FB sendiri memang x sempat nak membalas comment di ruangan wall Sahabat Blogger. tapi ada cerita menarik tentang saya dan sahabat blooger. Baru hari pertama menyertai sahabat blogger sudah ada gathering. hari pertama FB tu..hehehe. semasa gathering tersebut FB berkenalan dengan blogger yang sedia maklum popular.memang terkejut lihat mereka yang agak active.hahahha..kalau nak ikut mereka, memang macam-macam aktiviti mereka nak buat. tapi apakan daya, gathering waktu malam, masa agak terhad jugalah. tambah-tambah ferempuan..kuikuikui..

Apa yang pasti pada malam tu FB  dapat pengalaman baru dengan sahabat-sahabar blogger yang turut serta gathering tu. banyak jugalah tips yang FB dapat dari mereka. thank u sangat2 kepada Nisa Kay, Syafiq Rosli a.k.a SR, Fatin. mereka semua ni baru saja FB kenal semalam..hahaha..macam lawak je. baru join Sahabat Blogger terus ada gathering. hahahha..FUN!!!

7 comments:

GR said...

haha, untung gila. hari pertama masuk SB dah pegi gathering

Faten Rosli said...

samalah kita.. 1st time join gathering.. seronok juga.. ^_^

Anonymous said...

saye tak gi pun gathering kat TS tuh...

efa said...

wah...syok...bru masuk sb terus gathering huhu

DDFABULOUS.COM said...

welcome to sahabat blogger...jom gegar FB SB jom...

FahmiE said...

tq guys for that support..nnt buat g k..hehe

Agatha P said...

Good share

My ShoutMix

Popular Posts