Saturday, February 26, 2011

Kenduri Kahwin..

hai readers..hari ni readers xda jemputan ke kenduri kahwin ke. hari ahad mesti banyak kenduri kahwin.hehe..selalu bila pegi kenduri kahwin dpt makan apea ek. dekat kedah biasanya ayam masak merah, daging masak hitam, acar nenas, pajeri dgn oren.hehe..perggggh terliur plak bila tingat!! memang terangkatlah kalau dapat makan nasik kenduri time2 tghari ni.hehe

Emm dekat rumah FB pun ada ni majlis kenduri kahwin. jiran selang 2 rumah.tapi rumah sewa je lah. masalahnya FB nak pergi makan nasik kenduri ni.tapi tuan rumah jemput ke tak ni. kalau dekat rumah betul saya, asal jiran je, xpayah jemput secara formal. pegi je.jiran kan.semua dah kenal. tapi ni rumah sewa, kurang bertegur sapa. ni ah masalahnya..huhu. alamatnya melepaslah makan nasik kenduri hujung minggu ni..kempunannnnnnnn

*serius tingin pekena nasik kenduri...

6 comments:

adwafarahin said...

yela tetibe terliur nasi kenduri

fadhdeela said...

ayam masak merah kenduri kawen sedapnyer!! :p

meh singgah: Menu di hari minggu!!!

IeDa_IsHiDa88 said...

dh lma xmkn nasi minyak..huhuhu

Ariz Abdullah said...

teringat yang member aku suka ajak aku ikot dia gi kenduri kawen orang lain..padahal org tu tak jempot aku pon..hahaha

Che akira said...

daging masak hitam. perghhh sedap tu der. slurrrpp

Nobita Sensei said...

lapar! lapar!

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts