Thursday, March 3, 2011

tempoh bayar saman di lanjutkan..

pisang tidak akan berbuah 2 kali..
hai readers..Hari tu FB dah pesan utk semua orang pergi bayar saman yang tertunggak..em dah bayar belum bagi yang berkenaan tu..FB dah pesan kan..kita xboleh ambil ringan benda ni..kan FB dah mrh..tarikh akhir sudah pun tamat pada 29 Feb 2011. pada yang xsempat bayar tu mesti kecewa kan.tapi tak boleh nak salahkan orang lain jugak. kenyataan diskaun saman ni dah dikeluarkan 3 bulan yang lalu lagi.kenapa tak bayar awal-awal lagi..tu lah orang kita sekarang.hujung-hujung tanduk baru nak brtindak..

em nak dijadikan cerita. ada berita baik untuk korang yang masih belum membayar saman tertunggak ni..selamatlah korang..disenarai hitam pun ditanggaguhkan.lega banyaklah korang. tapiii, tempuh lanjutan ni, tak lah lama sangat. tambah 10 hari je iaitu sehinggah 10 March 2011.so, cepat-cepatlah ye bagi yang tak dapat bayar lagi tu. tak kan nak tunggu saat-saat akhir juga kot. tak serik-serik lagi ke..segerakan lah k. FB cuma nasihatkan je.bukannya apa, FB dulu pun pernah tangguh bayar saman ni.tapi bala meninpa. dah la saman kompoun di naikkan, nama kena senarai hitam pula masa nak renew roadtax..sedihhhh..

apa tunggu lagi cik abang dan kakak-kakak yang berkenaan tu. tak kan nak biar pisang berbuah dua kali. merana diri tu. menjadi tanggungjawap kita sendiri untuk kita selesaikan masalh kita ni. orang dah ringankan, kita kenalah ringankan lagi..hehehe..tinggal beberapa hari saja ni..jangan biarkan hidup anda di selubungi tekanannnn..

*selamat saya free saman..hehe

4 comments:

Adinda Amy Sensei said...

saya tak penah kena saman lagi....hehe

matpek's property said...

cmne nak tahu betul ke kita kena saman? ada gambar ke tunjuk kereta kita bawak laju or langgar lampu isyarat?

p/s: betul ke JPJ boleh senaraihitam dari renew roadtax?

efa said...

dah bayar awal lg masa first bgtaw ritu...hikhik

FahmiE said...

baguih lah klu cmtu...=p

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts