Tuesday, January 11, 2011

Fasha Sanda Berbikini

Tengok tajuk entry di atas mesti pasni nak tahu sgt2 kan..ni topic hot tau.. berita panas mesti cepat tersebar..perrggh..hehe..


nampak x..ni cita sensasi terbaru ni..mesti kontroversi punya lah..menurut sumber, gambar ni diambil semasa Fasha Sanda sedang bercuti di Bali bersama-sama kawannya. patut seksi pon,, tepi pantai rupanya..ala2 mat saleh gitu..hahahha..percutian mereka semasa hujung tahun 2010 hingga awal tahun 2011. *mungkin bercuti nak sambut new year..hehe



apa yg pasti fasha sanda memulakan tahun baru dgn cerita yg agak kontroversi. wartawan mesti kalut buat kerja sekarang. telefon fasha sanda confirm2 xbhenti ada org call..haha..
Menurut Fasha, gambar2 dia berbikini dgn tiga rakannya telah diupload oleh kawannya yang hanya dikenali sebagai Syazwani dalam Facebook ketika bercuti di Bali baru-baru ini..dan fasha sendiri telah mengaku dan melahirkan rasa kesal atas apa yg dilakukannya itu..

*rasanya masuk Melodi ni..hahhaaha

so, komen2..panas ke sejuk ke komen je..

15 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

she's dare to take risk kan??
macam2 skrg ni berlaku...

FahmiE said...

betul betul betul..

PrisCielLa said...

Rasanya ok ba. o.o bukannya dia buat video porn ka pa. :P kalau nak tutup aurat, takpayah pergi pantai sahaja. xD

xcyber said...

haha..
no komen la..
tp trus terang ak "KECEWA" dgn Fasha

Jeely jelly said...

haha.... saye x minat beliau.. :P

Eazy Izzuddin said...

aiyooooo
ish2

FahmiE said...

huuhhu..ni lah artis malaysia..

fadhdeela said...

ish2 seksinyer..masyallah!! :P

I following u too :)

Meh singgah: Samseng Jalan Raya!!

FahmiE said...

tq..hehehe

Cik Cammy Lia said...

sekali tu kan nga seronok2 duk berbikini tuh..tsunami dtg..pdn muke...mati gtu je..ish nauzubillah ahakss

FahmiE said...

aduh..berapi nya ayat..

nelly said...

tak habis-habis kontroversi dia ..

budak awam said...

cuk3~
ngucap2~

FahmiE said...

ehemmm..dah insaf kot

tirex here said...

la...name pon kote bali of coz la semue kt sane sekse2 belaka...tp agk pelek siket sebb artis indonesie kebanyakkan islam macam bunga citra lestari tu..semue pakai bikini pegi laot..

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts