Thursday, January 13, 2011

Jom Masak bersama saya..

Hai readers...kembali bersama saya..hari ini saya nak berkongsi pengalaman dgn readers2 sekalian tentang pengalaman saya masak bersama housemate saya. memang macam tak gempak tapi bagi saya ini memang menyeronokkan tambah-tambah masak beramai2 dan pakat2 makan..hehehe..

Hidup membujang macam ni lah..semua benda kena uruskan sendiri. makan minum cari sendiri je. kalau nak harap mama saya, memang lambat lagi lah nak merasa masakan mama. cuti lambat lagi.huhu..tapi masa sekarang lah kita nak enjoiy dgn kawan-kawan kita, buat aktiviti beramai-ramai. nanti bila dah sibuk kerja, nak masak pun xsempat. tambah-tambah orang lelaki macam saya ni..huhuhu

recipi apa yang kami masak mesti menjadi tanda tanya kan..masa ni kami masak berjenis-nenis lauk jugak lah..haha..macam banyak je..nasik gorang, ayam goreng, telur goreng. hahaha..semua jenis gorang..oklah tu..asalkan boleh makan dan kenyang..hehehe..
ok sekarang saya nak tunjuk gambar-gambar saya dan kawan saya memasak..hehehe

Housemate saya.. di dapur masa ni..baru nak memulakan aktiviti memasak..hahhaha


Ketua Chef..dia memang pandai masak..tanyalah apa jenis makanan nak makan, pasti dia boleh sedia kan.. *tengok badan arr..barang keperluan uyk memasak..bukan ni je tau..dalam peti ais ada lagi..hehehe

Chef tengah menggoreng ayam goreng. ayam goreng berempah..hahhaha..terangkat bila rasa ayam ni..glurppp..
that's me..mr mie mr fahmi..tengaok baju lah..ME...tengah masak..masak ke..hahhaha..
*masak memasak,,masak lah kau..

so, nak cuba rasa ke recipi kitaorang ni..pasti puas hati..hehehehe

4 comments:

zulkbo said...

salam..
terkenang zaman bujang saya dulu
satu rumah duduk 20 orang..ermm,makan
saya makan lah diorang..betul berkawan rapat

Mohd Fitri said...

aku ada dalam ni!! haha

Madiey Kamal said...

pndai ke msak

FahmiE said...

pandai ar..mcm2 jenis masakan leh =)

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts