Tuesday, January 18, 2011

Jom photo shoot..

Hai readers.. entry kali ini adalah satu invitation untuk anda sekalian bersama-sama saya dan teman wanita saya menghasilkan gambar yang menarik. mengambil gambar serta melihat hasil gambar itu adalah bagi saya satu kepuasan tersendiri. teman wanita saya merupakan seorang photographer dan melaluinya saya belajar untuk kepuasan itu..kepakaran kita mengfokus serta mencari sudut yang betul merupakan asas utama untuk menghasil satu gambar yang baik..

Di sini saya mahu berkongsi hasil gambar saya bersama-sama teman wanita saya. menggunakan nikon D3100 boleh dianggap masih baru dalam bidang phography ini. tetapi model ini mampu menghasilkan gambar yang cukup berkualiti jika anda pandai menggunakannya.

 Gambar permandangan di tasik Taiping. Hijau...
 Ditangkap semasa berada di Perak dan di tengah-tengah kesesakan lalu lintas.


Pantai Batu Feringgi
Kualiti camera yang tinggi. Objek dekat pun boleh di ambil gambar.

 Sapa punya kaki ni..

Baby ekal terkejut mama saudaranya mahu ambil gambar. 
Kepada sesiapa yang ingin berkongsi gambar, anda boleh memaparkannya di blog masing-masing. sila tinggalkan link untuk saya menjejak anda semula.tq

10 comments:

tomatokering :) said...

teringin nak potoshoot . huhuk , neway , cantek pic2 tuh :)

nelly said...

wah .lawa2 ~~~
pandai amek ..
=)

hamihemo said...

waa cantik gambar..sangat menarik

apice@dunia baru said...

boleh tahan...

afifamalibinothman said...

www.cakapshutter.blogspot.com =)

FahmiE said...

masuk fahedora..hehehehe

anamizu said...

tiap kali blik kg kat bagan serai mesti abah dgn mak cik ana singgah taman tasik tepeng..
pot drg becinte dolu2..hihi

recent post : |maksud tersirat pelekat P|

::Cik Zatie:: said...

visit mine =)

THINK GREEN

FahmiE said...

ok..tq support..

ardmad said...

As'kum.

Sesiapa yg dah baca posting pasal Taiping ni, eloklah kalau me-'lanjur'-kan diri membaca mengenai kisah sejarah bagaimana Taiping bermula pula berpandukan artikel pra sejarah ni:

Form Taiping with Love (history)

Sepatutnya apa yg tertulis disitu di masukkan ke dalam mata pelajaran sekolah2 kebangsaan kita supaya generasi akan dtg tak lupa mcm tu saja mengenai sejarah tanah air yg kita ada. Thanks.

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts