Monday, January 3, 2011

Kembali ke Sekolah...


haiiii3 readers...hhehee...lamanya xupdate blog..menyepi seketika..tapi saya ada sbb menyepikan diri.bukan nya apa, line intenet mie xsambung lagi ni. Saya pindah rmh so kena lah tukar alamat line tu..nak x nak kena tunggu jugak lah line stremyx tu nak disambungkan balik..huhu

ok..back to topic asal..tengok tajuk mesti pikir pasal sekolah kan..memang betul skang tgh time kembali ke sekolah utk pelajar2 sekolah, tapi utk saya sekolah tu ialah UiTM..hahahhaha...
cuti dah abis so kena lah balik Shah Alam masuk sem baru..huhu..tapi tinggal lagi 2 sem lagi je ni..sronok nye...bes2..

So, ni entry kempen kembali ke sekolah k..haha..jangan salah faham tau..Utk pelajar UiTM,,selamat kembali ke UiTM masing2 k..maju lah UiTM utk KITA..hahahahha..

4 comments:

adwafarahin said...

ya! selamat kembali ya!

sama la kiter..lg 2 sem abes zaman blajo..so berusaha!

FahmiE said...

sama ar 2 sem lg..tapiii cuti jd cuti kna selarasa len plak..so lg lambat lah abis..huhu

NAZRUL AZAT said...

uitm di hatiku... ;-D

Anis izyan Abd Rahman said...

haha~ uitm dihatiku

anis lagi 3 sem lagi nak duduk uitm~~~
huuuuuu

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts