Tuesday, January 11, 2011

HTC Mobile Phone - HD2 Overview



Hai readers..back wif my gadget..topic kali ini ialah utk membincangkan smartphone HTC HD2. HTC HD2 memberikan pengalamanyg berbeza dari mengguna smartphone yg lain. Size screen yg besar iaitu 4.3 inci memberikan kejelasan setra keterangan pixel yg sangat mempersonakan. Ia smartphone pertama di dunia dengan teknologi tonch capacitive dalam telefon Windows bersama-sama dengan 1 kekuatan pemprosesan GHz memastikan respon yang halus dan kilat untuk sentuhan ringan di jari kita.

HTC HD2 merupakan smartphone yg exclusive serta nampak elegan bila menggunanya. Antara fungsi utama yg nampak mempersonakan di dalam HDC ini ialahciri-ciri penting seperti mel, kalendar, message dan lain2.Selain itu, HDC tidak hanya sebagai telefon bitbit bahkan sebagai teman kita. Ia memberikan kita lagu serta muitimedia yang boleh di update. Jam automatik update ke masa tempatan di mana-mana anda berada. Anda boleh melihat suhu luar dan cuaca sekilas. Dan, jika anda memilih wallpaper cuaca, anda akan mendapat animasi manusia yang membolehkan anda hampir merasa sinaran matahari atau dingin angin.

Dengan HTC HD2, komunikasi difokuskan di sekitar orang sehingga semua interaksi anda seperti e-mel, SMS, telefon log, dan bahkan update dari Facebook semua dalam satu tempat.Ciri-ciri tambahan yg lain ialah tahap kelantangan dering yang boleh di ubah ketika telefon mengesan bahawa anda telah mengangkatnya, atau paparan yang secara automatik menyesuaikan di sekitar anda dan mematikan untuk mengelakkan sentuhan skrin palsu semasa panggilan.

Selain itu, HTC HD2 dibina untuk kawalan sentuh jari. Memperbesar dan memperkecil dokumen, laman web, gambar atau e-mel hanya dengan menyentuh. Skrin yang direka ini membolehkan anda dengan mudah menyesuaikan tetapan, membuat janji kalendar, menelusuri foto, dan mengemudi melalui menu hanya dengan sentuhan jari.

Untuk camera, HTC HD2 mempunyai 5 megapiksel auto-fokus kamera yang sempurna untuk menangkap keindahan alam luar, digabungkan dengan dual LED flash ini juga ideal untuk mengambil gambar dalam keadaan malap.

So, HDC HD2 mempunyai cirri-ciri hebat yang nyata berbeza dengan smartphone yang lain. Anda yang berminat harus cuba memilikinya untuk kepuasan sendiri.

2 comments:

Genta said...

nice review. :D

aizatjohar said...

bape aa rege second ngn ori skg..

My ShoutMix

Popular Posts