Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Bekerja Blogger

Sumber Google Image

Hai readers..blogging camna. ok kan. selamat hari pekerja FB ucapkan kepada semua warga blogger. blogging pun satu pekerjaan juga. cuma tak rasmi je.hehe..seperti yang kita tahu, 1 may adalah hari pekerja di malaysia di mana tarikh cuti umum untuk semua pekerja. malaysia je lah. negara-negara lain hari pekerja diorang berbeza sikit. hehe..hari pekerja ni adalah untuk memberi penghormatan kepada semua pekerja yang penat membanting tulang untuk mencari rezeki. hehe

so hari ini cuti umum korang buat apa. tak akan tak keluar makan angin. tak pun makan nasik kenduri ke. hari mesti banyak kenduri punya. sedapnya kalau dpat makan nasik kenduri kan. hehehe..disebabkan hari pekerja jatuh hari ahad, isnin cuti lah sebab ganti balik cuti ahad tu. bestnya bagi orang yang bekerja. rehat sakan lah diorang. hahahah..kerja kerja juga. rehat pun kena. kesihatan tu penting. apa-apa pun sekali lagi FB ucapkan selamat hari pekerja.. =)

Anda Baca Fahmi Suka~~

5 comments:

Far8 budak baik said...

selamat hari pekerja gak der..
hahaha =)

aeda said...

selamat hari pekerja

FahmiE said...

selamat hari pekerja gak =)

dwaty said...

selamat hari pekerja...

Wahida Nasution Thakhrim said...

dok kat rumah aje.. nak ajak kawan2 keluar semuanya pi dating.. huh3

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts