Friday, July 15, 2011

Bercuti di Pantai Keracut Penang

hai readers..hari ini ok ke. tak tension ke.haha..macamna kerja. kalau tekanan tu seeloknya keluar bercuti atau rehat kat mana-mana. hilangkan tekanan yang semakin naik mencacak tu. hahaha..ni FB nak story sikit pasal percutian FB. percutian ke. pergi hari balik hari je.hehe..destinasi percutian FB ialah di Pantai Keracut Pulau Pinang.

tempat ni masih dara lagi. tak diganggu makluk-makluk yang tak dijemput. memang tenang disini. sesuai sangat untuk sesiapa yang hendak memancing, berkhemah atau mandi laut. ada dua cara nak datang ke Pantai Keracut ni, satu jalan merentasi bukit dari batu Feringgi dan dua naik bot. tapi naik bot ni kena bayarlah.huhu..jom2 tengok gambar-gambar ni =)

                                         everybody look to left..everybody look the right..

                                                     ni lah namanya Pantai Keracuttttt....
    
                                                             Naik bot jom........

                                                            Atas bot ni..hehehehe...

taknak naik bot jungle tracking lerr..hehehe

5 comments:

TeAqArH said...

chantek...ade mase nnt nak pg la

FahmiE said...

dtg je..bercuti bersama org tsyg..hahaha

peah @ peps said...

menarik la tempat ni...thanks for sharing

Fly To London: The Departure and The Arrival

FahmiE said...

london pun menarik jugak..nak fly ke sna jugak..

ketikketok said...

meh la ke CH..Galeri BiGDee Magic Potions Taman Royal Lily, Tanah Rata

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts