Wednesday, July 20, 2011

entry ke-100 untuk tahun 2011 - agak mengecewakan

        Sumber Google Image

hai readers..hari ini FB nak memaklumkan dan meraikan entry yang ke-100 untuk tahun 2011 dan inilah entry nya. akan tetapi tiada apa untuk diraikan kerana bagi FB pencapaian ini agak mengecewakan. yelah..sekarang sudah memasuki julai dah pun. 100 entry tu biasa sangat lah kan. bagi blogger tegar, bulan julai rasanya dah 500 entry kot. Fahmi Blog ni biasa-biasa sahaja. kepada sesiapa yang mengharap lebih dari blog yang tak seberapa ini, maaflah ye. tapi terus terang FB cakap,  blog ni bukan cerita, bukan berita atau bukan hiburan untuk korang yang nak cari sesuatu dekat dunia intenet ni. tapi kalau tersinggah Fahmi Blog ni, singgah-singgah lah ye pastu..hehehhehehe..so akhir kata, tq BLOGGER tq NUFFNANG!!!!

No comments:

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts