Thursday, July 21, 2011

ghairah mahu lakukan sesuatu...

hai readers..pernah berasa ghairah. kalau yang tak pernah rasa ghairah tu, mungkin tak normal kot. ghairah ni macam-macam cara ada. jangan berfikiran bukan-bukan pula ye. ghairah yang FB cuba nak sampaikan ialah tentang sesuatu yang kita buat. pernah korang rasa tersangat-sangat ghairah melakukan sesuatu..bila kita dah ghairah tu, mesti lagi-lagi nak buat kan..

ghairah melakukan sesuatu ni mesti ada balasannya. kita tak kan terasa terlalu taksub kalau tiada apa yang kita akan dapat. bila dah ghairah tu, silap-silap seseorang tu lupa abis segalanya. minta kat FB jangan lah jadi camtu. berbloggimg ni pun dah cukuplah. buat berblogging berjam-jam sampai sanggup tak makan tak sembahyang pun susah jugak. ada benda lebih penting lagi yang perlu kita buat. tapi ghairah yang FB cakap ini bukan berblogging je. banyak lagi tu..ada yang sampai mati pun ada..haishhh..

apa yang Fb boleh cakap, biarlah ada faedah benda yang kita ghairah sangat nak buat tu. ni kalau ghairah hisap dadah, tu kira ghairah nak mati lah tu. kalau ghairah berblogging ke tengok bola ke main game ke, janganlah sampai orang tak suka kat kita pula. hehehe..macam bagi ceramah pulak kan. so sekarang,, ghairah lah anda sampai temui benda yang anda cari..hahahahaha..merapu =p

2 comments:

Freaky said...

kalau ghairah main blog lak camana ye ? :P

FahmiE said...

tu kemaruk nak cari duit namanya,,,

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts