Sunday, April 3, 2011

Anugerah Bintang Popular Berita Harian - kepetusan penuh ABPBH

hai readers. semalam tengok tv3 ke tak ek.hehe..terhibur tak. dah tahu sapa bintang popular tu. mesti lah tahu kan. hehe..Sam Shaheizy samad lah kan. pada kaum wanita tu mesti terpegun terpesona melihat si Sam ni. maklumlah muka handsome.hehe..em tak kan tengok Sam je kot. yang lain. kaum lelaki FB tahu korang tengok sapa. mesti tengok Lisa Surihani kan.hehe..cantik anggun dan menawan. FB pun suka tengok. tapi FB suka Ana Rafali lagi.hehe..


kali ini buat julung kalinya ABP menggandingkan artis komedi sebagai pengacaranya. memang tak kering gusi FB tengok. mereka tak lain tak bukan Zizan raja lawak, Raja Azura dan Sharifah Shaheira. hehe..pengaruh lawak terus gah ambil pot utk edisi kali ini apabila gandingan artis raja lawak membuat persembahan. mereka memberi persembahan dengan menyembahkan lagu tradisional versi lawak.heheh..dan yang paling FB suka ialah Usop Wilcha iaitu dalam Hantu Kak Limah balik kampung. hahaha..lawak abis..

berikut adalah keputusan bagi ABPBH 2010 semalam

Keputusan penuh ABPBH2010:
1. Artis Duo/Berkumpulan Popular – Sixth Sense
2.Pelakon TV Wanita Paling Popular – Fasha Sandha
3. Penyampai Radio Popular – Faizal Ismail
4. Artis Komedi Wanita Popular - Noor Khiriah
5. Penyanyi Nasyid Popular – Rabbani
6. Pengacara TV Lelaki Popular-Aznil Haji Nawawi
7. Artis Baru Lelaki Popular – Shahir
8. Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana
9. Pelakon TV Lelaki Popular – Remy Ishak (pergh. mesti fight dengan Shaheizy Sam)
10. Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana
11. Artis Komedi Lelaki Popular – Zizan
12. Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Dato Rosnani Jamil
13. Penyanyi Lelaki Popular – Faizal Tahir
14. Pelakon Filem Wanita Popular – Lisa Surihani
15. Artis Mobile Popular – Sixth Sense
16. Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali
17. Pelakon Filem Lelaki Popular -Shaheizy Sam
18. Penyanyi Wanita Popular - Yuna
19. Bintang Paling Popular ABPBH2010 – Shaheizy Sam

No comments:

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts