Friday, April 29, 2011

Perkahwinan Putera William dan Kate Middleton

hai readers..camna hari ini.. ok ke? FB baru je habis satu paper exam. lega sangat-sangat. satu beban dah lepas. hehe. balik dari exam, FB tengok buka tv. cerita apa ye yang ada masa tu. em masa tu ada cita pasal perkahwinan Putera William dan Kate Middleton. FB macam malas nak tengok. tapi FB terfikir macam boleh selitkan dalam blog ni cerita ni.so, FB pun selitkanlah. hahha

em berita ini memang sensasi untuk hari ini..berita seluruh dunia. putera william dan kate middleton berkahwin di Westminster Abbey dengan majlis di raja.. yang pasti di england atau united kingdom, hari ini dan tarikh hari menjadi tarikh yang sangat bersejarah. mana tak nya. bakal raja england kahwin kan. kalau nak tahu kate middleton ni adalah rakyat biasa yang pertama berkahwin raja iaitu putera william. untung sungguhkan. tak apa..rezeki..


sumber google image

perkahwinan putera william dan kate middleton pastinya mengimbau kembali puteri diana iaitu ibu kepada putera william. mesti nanti timbul persoalan mengatakan kate middleton dapat menjadi seperti puteri diana ke tak ek. hehe..setiap orang ada ciri masing-masing. tak baik membanding-bandingkan orang. hahaha..


sumber google image

majlis yang berlangsung dihadiri juga oleh orang-orang kenamaan termasuklah david beckham dan isteri. david beckham pun datang tau. nampak tak yang kerabat diraja england ni hebat. nampak kan. hehe..kita pun sebagai rakyat malaysia, patut jadikan tauladan. kita kena pentingkan raja kita macamna orang lain penting raja diaorang. hehehe..so, apa-apa pun tahniah buat putera william bakal raja england..=)

Anda Baca Fahmi Suka~~




10 comments:

As Yusra said...

Memang grand.!
Yang diPertuan AgOng kite pn datang kan. ^____^

Anonymous said...

dyeorg mmg sama cantik dan sama padan.

btw, gud luck for your exam..:)

FahmiE said...

eh xtahu pula..xleh ckp lepas..bahaya..huhu

NURUL NAJWA said...

meriah sungguh~ :D

acan ketot said...

uuui..
lju jew dye update..
haha

FahmiE said...

mst lah laju..utk blog tsayang..hahahah

Siti Aziz said...

tengok kejap je kat tv ptg tadi...

mama aini said...

mama tgk kat tv tadi..cantik sekali that gurl kan..bertuah dia !!

♥xaturen♥ said...

Mereka memang hebat.. Satu dunia meraikanya!

amalin shafirah said...

teruja tgk rakyat yg menghadiri wedding tersebut!^^

My ShoutMix

Popular Posts