Saturday, April 23, 2011

hahahaha..kau kena psyko..

Sumber Google Image

Hai readers.. pernahkah anda di psyko.. haha.. apa itu pysko ye..em susah jugak nak cakap. tapi rasanya semua orang pernah kena pysko. mungkin dengan kawan-kawan, mak ayah, cikgu dan sesiapa sahaja. bagi yang kurang jelas, pysko ni macam kita atau seseorang  itu menghasut orang lain tapi tidak secara terus menerus dan bukan kutuk atau mengata.. benda ni boleh mencetuskan peraasn kurang senang dalam diri kita..selalunya psyko ni berlaku adalah sebab kita nak menang sesuatu atau berkeras mengatakan kita betul. rasanya semua faham kot apa itu psyko..hehehe..

sekarang FB pun tengah pysko korang jugak ni.. apa yang FB psyko?? kepada sesiapa yang tengah membaca entry pasal "Psyko" ni, mesti rasa nak tahu lebih mendalam lagi kan. ni pun PSYKO jugak. perasaan ni lah FB maksudkan.. haha..kalau yang tak makan pysko tu mesti kata FB ni p0y0..tapi apa yang FB nak terangkan, Psyko boleh jadi dalam macam-macam cara. tengok bola pun psyko jugak tau. macam FB ni, selalu kena psyko dengan Arsenal.huhu..tapi itulah istilah dan makna PYSKO zaman sekarang ni. dah faham kan..hehe..

kenapa kita di pysko atau psyko orang. mestilah sebab kita nak dia ikut kita atau kita nak cakap benda yang kita tengah buat atau kita sokonng tu betul. betul tak ek..selalunya orang yang nak menang ni yang selalu psyko orang. nak jugak berkeras. kenapa perlu begitu. silap orang yang kita psyko tu, boleh gaduh sesama sendiri kot. kalau orang tu ok takpa lah..macam FB ni selalu sangat kena psyko. nak psyko orang tak reti lah pula. insan lemah lah katakan. tapi tak apa. FB hati kering.hahaha..yang penting FB tak macam orang seperti tajuk entry di atas..yakin 100%! tapi betul ke ek? haha

apabila sesorang itu pysko kita, perlu ke kita ikut cakap dia atau lawan balik dia. kalau kita tak sehaluan dengan seseorang itu, mesti kita akan psyko orang itu atau kita di psyko oraang tu. betul tak? kalau dia pysko kita benda yang kita suka tak apa jugak. buat dia pysko kita benda yang kita tak suka, macamna kita nak buat? lagi kita tak suka lagi kita di pysko. bolehkah kita lawan balik dan cakap tak mahu. pernah tak kita segan atau takut nak cakap tak mahu..situasi macamni selalu sangat berlaku disekeliling kita. kenapa perlu kita ikut orang tu bila kita kena psyko. kalau kita suka tak apa, kalau tak suka? harap-harap benda yang kita suka..hehehehe

jadi kenapa perlu kita psyko dan di psyko orang..mesti best untuk orang yang psyko orang dan mesti tak best bagi orang yang di pysko..hahaha..memanglah. apalah FB ni..emm kalau tak ada pysko2 ni, apa akan jadi dengan orang kat dunia ni ye.. mesti semua orang hati kering je. tak ada perasaan langsung..susah jugak kan..tapi apa-apa pun janganlah kita main lebih-lebih sampai orang tak suka dengan kita. tu je =)))

Anda Baca Fahmi Suka~~

6 comments:

Si Pari Comel said...

cumil muka dak kecik tue

FahmiE said...

muka psyko tu..haha

apik pehe said...

haha..org psykoo ni apik mmg susah nk bajet dia nk watper..hahaha

Miz Novexx said...

adoiii.... comey giler muka baby tu, btw orang psycho ni jangan dilayan sebab nanti berjangkit ;)

FahmiE said...

napa nak berjangkit plak ek..hahah

Peqaxlol ;DD said...

siko dalam pertandingan :)

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts