Saturday, April 2, 2011

Maharaja Lawak Minggu 1 - Lawak Spontan

hai readers..happy tak hari ni. sihat. bagi yang tak bapa nak happy, FB syorkan korang pergi tengok maharaja lawak. agak best dan fun. baru minggu pertama. FB rasa dan yakin mesti ada lagi lawak-lawak spontan yang akan keluar nanti.hehe..saksikan. maharaja lawak adalah rancangan hiburan tv yang diadaptasikan dari raja lawak. mesti ramai dah tahu kan. ia mehimpunkan top atau finalis raja lawak dari setiap musim yang bertanding..

ok sekarang FB nak cakap pasal minggu pertama. FB dah tengok dan agak menghiburkan. Nabil, Jozan, Jambu, Balas semua tidak mengecewakan. memang akan gelak lah.hehehe. sebab tu FB sarankan korang sendiri pergi tengok kat youtube ke atau kat mana-mana..haa ni kalau malas sangat nak cari kat youtube, tengok je kat Fahmi BloG ni.hehehe..berikut sebahagian dari maharaja lawak minggu pertama.



Haa kat atas ni ialah persembahan Nabil minggu 1. agak mantap. persembahan bersahaja.hehehe




Ni pulak persembahan Jozan. tak lawak sangat macam di raja lawak 5. tapi ok lah lawak diorang ni..hehehe




Ni plak Jambu. gabungan Taukey dan Yus. Muka legend tapi hati cute..hehehe..lawak matang dan best. puas hati tengok..

overall memang agak menghiburkan. juri pun berpuas hati dan seronok melihat gelagat pesertan. Juri adalah terdiri daripada Mamat Khalid, Saiful Apek dan Ahmad Idham. semua professional dan pengacara maharaja lawak ialah AC Mizal.. so pasni mari kita saksikan maharaja lawak minggu ke-2 pula ye..nantikan..hehehe

Anda Baca Fahmi Suka~~

3 comments:

Shamsuddin Amin said...

x berape nak best... hehe
suke
tgok hantu makcik jual karipap...
hahaha...^^

FahmiE said...

tak baik tauuu..lucah..hhahah

Syed Faraz said...

Kiểm tra video này … Điều này là buồn cười …….

http://www.youtube.com/watch?v=NTEfa_uU7b0&feature=channel_video_title



Menonton video ini … apa yang Anda pikir akan terjadi setelah ini.

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts