Saturday, March 12, 2011

Dewan Konvo baru di UiTM

hai readers..entry lepas FB ada menceritakan pasal UiTM yang sekarang sudah pesat membangun. dan ingat lagi apa yang FB janjikan. hehehe..pasal konvokesyen kan. ye sekarang UiTM sudah ada dewan konvokesyen yang baru yang boleh menampung kapasiti yang lebih besar lagi. reka bentuknya yang agak unik dan canggih. Dewan ini mampu menampung kapasiti lebih dari dewan lama iaitu Dewan Seri Budiman (DSB). dewan lama ibubapa diasing dari pelajar dari masuk ke dewan. akan tetapi untuk dewan baru ini, ibubapa dibenarkan masuk sekali semasa sidang konvokesyen dijalankan.

So, bagi FB, memang sangat teruja dapat konvo di dewan baru nantii. mana tak nya, FB sebelum ni graduate bagi pangkat diploma di dewan lama iaitu DSB tanpa mama dan family FB.huhu. tapi tak apa, lepas graduate di dewan baru. Ijazah pula tu..!! hehe. mesti readers tertanya-tanyakan rupa dewan baru ni macamna. ni ha gambarnya

cantik kan..kalau tengok depan-depan baru nampak kemegahan dewan ni.hehe.. FB dah tengok. jangan jealous k..hehe

4 comments:

AiDa AzRyN said...

xjelez pun.. wekkk. :P

! Nurida Ardy said...

woh...dh siap dh yer??!! dengki loh korang dpt konvo kt dewan baru...dengki betul! T_T"

Norashikin Rasid said...

kat mne dewan nie..?
best la student2 nak berconvo ekk...convo kat dewan baru..
huhu~

FahmiE said...

tau xpe..dewan kat dewan baru lah pasni..hehehehe

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts