Friday, March 18, 2011

satria vs savvy vs kancil..mana lebih ok??

hai readers...kali ni FB nak tanya pendapat readers sekalian. harap-harap boleh beri kerjasama dan tolong FB. FB perlukan pendapat orang ramai.huhu..FB cuma nak tanya pasal kerete. FB nak beli kereta. tapi secondhand jelah. tapi faham-faham jelah kan.kereta secondhand ni suka buat hal. so kenalah buat pilihan terbaik. sebab tu lah FB nak tanya readers sekalian kot2 ada yang pakar bab-bab keta ni.

emm antara satria, savvy, kancil mana paling ok? haa mesti readers nak tahu kenapa FB hanya sebut kereta jenis je. sebabnya jenis-jenis ni lah yang paling murah pun. kalau kita pandai cari, kereta mesti dalam keadaan baik lagi. tapi tu lah pasal, susah kot.huhu..FB ni tak banyak duit dan tak mampu beli keta mahal-mahal. kereta jenis ni je mampu.

                                                          Satria

                                                      Savvy

                                             Kancil

*antara tiga ni mana yang readers suka. boleh bagi sebab kenapa pilih tu x?? hehe.tq

Anda Baca Fahmi Suka~~

7 comments:

ainraus said...

savvy tak payah la. my friend pakai savvy, bapak dia sendiri yang suruh tukar lepas kerja nanti. padahal bapak dia yang beli. berat enjin savvy ni.
better satria. :)

FahmiE said...

oo yeke..bahaya ni..huhu...orite2 satria..

Sheraff Boroi said...

klau kreta baru baik beli savvy TAPIIII..maintanance die mhal siottt..klau rosak alamaknye terbengkalai la kete FB..tekno france x silap..dn bila dh beli savvy nk tolak balik mmg drop gler hrge..
based on my exprienced laa..

eniwey kancil de best! hrge x jtuh.

FahmiE said...

tq bro sheraff boroi...sblum ni mmg tingin savvy, tp ramai ckp sk rosak, mcm takut lah plak..huhuhu

Obat Sakit 2011 said...

asalkan punya salah satu saja aku ok mas hehe

FahmiE said...

memang nak pilih satu je ni =p

duo ne said...

aku pakai savvy dah 2tahun ok je..baru repair habis rm250...conering memang best..aku penah bawak sampai 190 km/j.. kete mana2 pun akan rosak...ferrari pun boleh rosak inikan savvy..minyak jimat..

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts