Monday, March 14, 2011

Shah Alam dilanda Ribut kencang


hai readers..FB nak mengeluh ni. takut pun ada. Apa dah jadi dengan dunia ni?? tak abis lagi cita pasal bencana gempa bumi dan Tsunami di Jepun, di malaysia pula ada bencana. alhamdulillah tak seteruk di Jepun. Ni haa Shah Alam petang tadi di landa ribut taufan yang agak Dasyat juga lah. Ribut ditambah dengan hujan yang lebat memburukkan lagi keadaan. sesiapa yang sedang memandu semasa ribut, mesti GOYANG punya.hahaha

Emm tak pernah lagi FB rasa sekencang ribut ni. semasa ribut berlaku, FB berada di UiTM, ada kelas.hehehe..perasaan takut tu ada lah memikir nak balik rumah nanti macam mana. mujurlah ribut dan hujan hanya seketika. lega sikit.hehehe.. kemalangan jiwa mungkin tiada tetapi yang menyedihkan banyak kemalangan seperti pokok tumbang, wayar elektrik putus. FB dapat lihat didalam UiTM banyak pokok-pokok tumbang mehempap jalan. mujur tak hempap kereta. pagar holding dekat site semua terbalik FB nampak. kesian dekat mat-mat indon nak kena set up lain.  traffic jem jangan katalah. penat menunggu koy.kesian..huhuhu.. apakah tanda ini semua. dalam seminggu macam-macam berita bencana kita dengar. takut seram semua ada.huhu~~

*doa-doalah semoga kita selamat...

Anda Baca Fahmi Suka~~~ trademark baru FB =)

4 comments:

azie ismail said...

biar betul...teruk x???....cepat la update pic nk tgk

hafiz hafizol said...

yeka FB ??? errr... takot lak dengar... semoga kite dijauhi dr bencana .. aminn..~~

~...AmALinA....~ said...

patot la,, takot je td dok kolej,, xberani nak kuar.. guruh n kilat xhenti2..huhuhu

FahmiE said...

sekarang dah ok skit..heheheh..
moga2 kita selamat..amin..

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts