Thursday, March 31, 2011

Proton Satria 4 pintu

hai readers..em sapa dah ada kereta ek..FB nak pinjam boleh tak? hehehe..bagi remaja mcm FB ni (remaja ker), mesti suka kereta sporty kan. lelaki semestinya. betul tak? em satria keta malaysia yang menjadi kegilaan ramai muda mudi di Malaysia. yg baru ke 2ndhand ke, bercambak kat atas jalan..kan kan..

tapiiii, proton satria 2 pintu je kan..stengah orang mesti tak suka sangat kan. tapi setengah orang mesti lagi suka. sebabnya baru nampak sporty. betul tak. tapi korang pernak tak bayangkan macamna rupa satria 4 pintu..emmmmmmmmmmm..macam keta mana ek. myvi? swift? mungkinkah?? hahahah..


kalau 4 pintu, mesti orang dah bkeluarga mahu beli kan. confirm punyalah..sporty tetap sporty, macam latio kat bawah ni..bentuk lebih kurang satria kan..emm bagi pendapat FB, FB lebih suka satria 4 pintu..jangan marahhhh..hehehe





*macamna pendapatkan korang. tinggalkan comment ye..hehehehe

9 comments:

nelly said...

smart o0o !!

FahmiE said...

setujuuuuuuu..hehehehee

kidblogger said...

comel tu kalu betul 4 pintu. tapi ekzos dia duk tengah2 tu aku tak bekenan sgt

FahmiE said...

ezos boleh ejas..xpa...hehehehe

gigiAriEma said...

gigi pon suka yg 4 pintu gak kalau de..
senang lagi..hehe

FahmiE said...

ye senang..orang blkag nak msuk pun senang..hehehhe..luas pun luas

fyna said...

suke keta nih gak...
smart n sporty..

sarah mohamad said...

saya memang suka satria, tapi itulah hampeh jugak sebab nya 2 pintu je. beli kereta kan nak akai utk jangka waktu yang panjang. jadik semua kena fikir lah. solution nya adalah latiooo! sporty habis plus 4 pintu. keta idaman tuu ! hiks

yahaya said...

bagusla kalau ada yg empat pintu...2 pintu susahla...

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts