Friday, April 15, 2011

Churp-Churp Sharing is Caring

hai readers. ok ke? hehe..buat kali kedua FB nak sembang pasal ChurpChurp. boleh tak ek. nak sharing2 je. sharing is caring right. haha. ok kat bawah ni campaign FB. jom sama-sama kita bercampaign ye..

1.  "ARE YOUR FRIENDS ON CHURPCHURP?". campaign ini adalah untuk kita menarik atau invite sesiapa kat luar tu join churp2. satu invite sama dengan RM1..hehehe



2.  "What's my berry? What's YOUR berry? Find out today!"  bagi campaign ini, jika visitors masuk, kita akan dapat RM0.20-RM0.40 per unique visitor. hehe. untuk makluman lanjut, just klik gambar di bawah. hehe..



3. "Know your child's mood today!" campaign ini adalah bertujuan untuk kita tahu mood anak2 atau budak2 kecil. just invite untuk sign Nestle Junior Club.





4. "Claim your holiday now! You deserve it!" campaign ini adalah  untuk kita bercampaign utk tarik ramai orang pergi bercuti dengan syarikat yang bekerjesama dengan churp2..bagi campaign ini, jika visitors masuk, kita akan dapat RM0.20-RM0.40 per unique visitor. untuk makluman lanjut, just klik gambar di bawah. hehe..



Anda Baca Fahmi Suka~~

2 comments:

Unknown said...

wah2x..mau tambh uang saku ker bro..lalala okay gak tu tambh uang saku wat blnje awex.. opssss untuk blajo lh..hehehe

Anonymous said...

menarik jugak eh..thanks gtau,,=)..

http://fierapirot.blogspot.com/2011/04/jom-rehatkan-otak-dan-uji-minda.html

My ShoutMix

Popular Posts