Friday, April 22, 2011

Maharaja Lawak Minggu 4 - Lawak menjadi-jadi

hai readers..seperti biasa malam sabtu FB akan update pasal maharaja lawak. kalau nak tengok maharaja lawak minggu sebelumnya, sila ke label maharaja lawak ye..hehe..FB macam biasa antara orang yang terawal tengok maharaja lawak minggu ke-4.

minggu kali ni juri memberi komen yang mengatakan lawak para peserta semakin improve dan menjadi-jadi..lawak yang datang dari idea sendiri yang fresh serta baru untuk di persembahkan. apa yang peserta bagi berdasarkan pengalaman yang mendewasakan mereka, kata ahmad idham kepada jozan.hehe..jambu pun tak mengecewakan. memang paling lawak FB rasa. cool je..geli pun ada..hahaha

memang FB setuju sangat cakap juri sebab memang lawak dan menghiburkan. kepada sesiapa yang belum tengok lagi, cepat-cepat lah tengok ye. yang nak lepas tension, sesuai sangat tengok.hehehe.. kalau korang nak tengok boleh tengok video kat bawah ni ye.hhehee..video ni adalah ihsan guatvcom..



Jambu

Untuk peserta lain, boleh lah tengok di channel guatvcom di Youtube..hehehe..ok sekarang camna. bes ke tak ek.hahaa..enjoyyyy!!

Anda Baca Fahmi Suka~~

7 comments:

Firdaus Life said...

aisey jozan x upload.. anyway thanx share yang jambu ni

Unknown said...

hoho...jap lg nk fuhhhhhhh...layan !
heee~

jaya jr said...

haa.tak sempat nak tengok

Ferfarfer said...

hehe sy tak penah miss pasal dorang. tp x penah pk nak letak pasal dorang kat belog pn

FahmiE said...

saja suka2 je ni..hehe

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

hehehee..lawak gile la si jambu 2 ekor ni..hahaha

Aesya Zealous said...

lawak gile jambu ni..aku gelak sakan time dorg lari2.hahha

My ShoutMix

Popular Posts