Tuesday, April 26, 2011

Rupa Perodua Myvi 1.5 Yang Baru..


hai reader..sihat ke..kepada sesiapa yang selalu baca entry berkenaan kereta, ni ada lagi satu entry yang FB update. selalu FB kereta yang FB bincangkan model Proton kan. tapi kali ni FB nak cakap pasal Perodua pula. Perodua MyVi adalah model terlaris di Malaysia dan paling banyak dijual setakat ini. biasalah, bila dah laris dan berjaya dipasaran, mesti lah perodua nak upgraded bagi memantapkan lagi pasarannya. kalau tak berjaya, mesti berkubur dah myvi. hehehe

Myvi yang ada sekarang hanyalah berkapasiti 1.0 dan 1.3. tapi kali ini perodua dah upgraded menjadi 1.5 disebabkan permintaan ramai dan sambutan yang menggalakkan terhadap model ini. pasni FB rasa mesti bertambah laris model ni. tapi sekarang, mesti ramai tengah tertanya-tanya bagaimana rupa dan bentuknya kan. hehe. tapi sekarang pun kita boleh bayangkan macammana rupa Myvi baru ini. mungkin macam daihatsu passo. kita sedia maklum yang perodua bekerjasama dengan syarikat daihatsu, jadi tak hairan lah model perodua akan ada iras-iras daihatsu. hehehhe..

emm tarikh pelancaran masih belum diketahui. tapi dalam tahun 2011 lah. bulan tu tak pasti lah pulak. ada yang kata april, tapi ni dah nak masuk mei dah ni..kita yunggu je lah ye..hehehe..harga dia mesti akan naik sedikit berbanding dengan  harga myvi yang asal. ini disebabkan CC dia di upgraded menjadi 1.5. pada FB harga dia dalam lingkungan RM 55-60ribu camtu lah..tapi tak apa mahal. sebab akan dapat myvi yang lebih berkuasa berbanding myvi lama. dari segi petrol, kena naik dulu. keluar pun belum lagi ni.hahaha..sabar ye..

apa yang FB dapat semasa mencari-cari pasal myvi baru ni, rupa dia memang ada banyak perubahan. tapi masih kekal dengan bentuk compact dia tu. facelift, lampu,spoiler, dan bahagian belakang mengalami perubahan yang bagi FB nampak lebih ganas dan macam kereta mahal.




  Rupa hadapan Myvi. Facelift comel sikit. namapak gempak macam kereta mahal.hehehe

Rupa belakang MyVi


jadi camna. puas hati. ada rasa nak memliki myvi yang baru ni tak. gambar mungkin nampak tak bapa cantik. tapi dekat luar nanti, mesti bertambah kemas dan elegan. nantikan ye...versi myvi 1.5 baru..heheheh

Anda Baca Fahmi Suka~~

16 comments:

mary ann ;) said...

waaaaaaa!

saya suka keta myvi! ;)

Izyan Masri said...

MAKIN BANYAKLAH KERETA MYVI LEPAS NI XD

peep said...

xmboh a myvi.. nk bugatti veyron sbijik doh a..haha

berita sengsasi said...

nmpk lebih garang..

HonEyBuNNy said...

cantik....

sukanya....

ne semangat nak habis study n kerja neh..

nak beli kereta..hehe

kambeng.karbonat said...

serupa ja tgk.haha

zati embong said...

alao,myvi jat 1.3 je.kalau 1.5 mesti laju punya leh rempit!bestnya..ni rasa jeles ni.

MaPhia BlacK said...

Keren...
ͼ⎝⋗⍜⋖⎠ͽ

FahmiE said...

apa lagi..capaikan lah hajat korang ye..hehehe

Pulau Derawan said...

Saya suka satu...
Cantik...Cantik...Cantik....

Salam Kenal dari Derawan Island

Irawan Wibisono said...

Mobil keluaran baru ini ya...
Pls visit myblog

Nur Misnan said...

cantik tapi lebih suka SUV.. tinggi

nunui Joe said...

boleh tahan~ :D

Anonymous said...

Ni ada pembetulan.. Bukan daihatsu passo lah.. Toyota passo.. Daihatsu boon.. Perodua myvi. Ketiga2 kereta ni design lebih kurang sama..

Mr Rileks said...

nampak lg kemas... :)

Anonymous said...

It is the best time to make some plans for the future and it's
time to be happy. I have learn this publish and
if I could I wish to suggest you few fascinating issues or suggestions.
Perhaps you could write subsequent articles referring to this article.
I desire to learn even more issues approximately it!


Also visit my weblog - best car shipping

My ShoutMix

There was an error in this gadget

Popular Posts