Tuesday, March 29, 2011

Jackie Chan Died?


hai readers..apa tajuk ni.betul ke? ntah FB pun tak tahu ni.. Tapi betul ke apa yang FB dengar ni..ke khabar angin je semua ni..huhuhu..

Ye memang khabar angin je semua ni.. Mana ada Jackie Chan dah mati. semua tu hanya untuk mereka yang mahu mencari income lebih atas gosip ini.. FB ni termasuk ke..huhu..Jackie Chan sekarang berusia 56-tahun di gempar gempurkan mati bagi meninggikan kamatian selebriti pada 2011. tapi ini semua khabar angin saja k!

Dengar cerita, Jackie Chan mati tu hanyalah mati dalam Twitter. mungin deactivated. tapi khabar ini cepat merebak sehingga orang ramai ingat Jackie Chan mati. Memang Jackie Chan tidak semuda Jaden Smith tetapi dia tidak mati ok.. tapi tidak henti2 mengatakan dia mati. 

 
Ketika seorang selebriti seperti Jackie Chan meninggal dunia , benda yang terbaik ialah untuk mengesahkan berita ini tidak betul kepada semua sebelum mereka percaya. apa yang pasti, Jackie Chan mati hanyalah khabar angin bodoh untuk menambah senarai panjang selebriti yang telah meninggal pada 2011. Jackie Chan adalah TIDAK mati, dia masih hidup dan sihat. Gosip di Twitter hanya tipu, jangan percaya!

* Gosip semua tu..GOSIP
Anda Baca Fahmi Suka~~

1 comment:

Teras Info said...

MAti apa ngga nie....??

My ShoutMix

Popular Posts