Saturday, March 19, 2011

Man Raja Lawak - Juara raja lawak musim 5

hai reades..em camna hari ini. sihat ke..semalam tengok tak final raja lawak? hehe. tengok kat mana? SACC Shah Alam ke atau tengok kat astro je. Haa sapa yang tengok mesti dah tahu sapa pemenang kan. Ye ye Man raja lawak menang. sapa lagi kan.

Man atau nama penuhnya Abd Rahman Bin Kassim dinobatkan juara raja lawak musim ke-5 pada malam terakhir pentas raja lawak itu. Man menewaskan 2 lagi finalis iaitu Balas dan R2. dengan tema lawak berkonsepkan mat rempit dan kongsi gelap, Man berjaya mendapat undian tertinggi.

Emmm bagi FB tu adalah rezeki Man. terus terang FB cakap pada mulanya FB rasa Nazmi akan menang. bukan FB sorang je cakap, ramai lagi yang cakap. ramai yang cakap lawak dia best dan spontan. tapi itu hanyalah awal musim. hujung musim persembahan dia semakin merudum dan tak sempat masuk final pun. bukan rezeki. Ini semua rezeki Man.hehehe. dengan dinobatkan juara, Man plang dengan wang RM100000 beserta barang-barang elektrik berjenama. Hadiah disampaikan oleh pelawak lagenda iaitu Mat Sentul.



*harap-harap industri lawak tanah air semakin berkembang.hehehehe..macam juri plak FB ni..

Anda Baca Fahmi Suka~~

2 comments:

penyisir rambut said...

penyokong balas rmai yg tak puas ati man mng...
sbnr nye sy sokong balas jugak..
tapi akhir asek lawak double meaning je...
tros tak minat...

LYSSA FAIZUREEN said...

wahhh ! sempoi pic kt bawah tuh ;)

My ShoutMix

Popular Posts